من و تو


























♥♥ ♣ شعر های عاشقانه ♣ ♥♥

♥♥ ♣ For Lovers ♥♥ ♣

عشق را در چشم تو روزی تلاوت مــــــــــــــــــــی کنـــم

با همه احساس خود را با تو قسمت مـــــــــــــی کنم

مرز بی پايان مهرت را به من بخشيــــــــــــده ای

در جوابت هر چه دارم من فدايت مـــــی کنم

نور چشمت را چراغ شام تارم کـــرده ای

من وجودم را هميشه فرش راهت مـــــــــــــــــــی کنـــم

ای تجلی گاه هر چه خوبی و مهر و صـــــــــــــــــــــفا

عاقبت مانند اشعار فريدون ناب نابت مــــــــی کنـم

بر خرابات وجودم زندگی بخشيـــــــــــــده ای

تا نفس دارم هميشه شاد شادت می کنم

همچو سروی گشته ای تا خم نگردد قامتم

من صداقت را هميشه سرپناهت می کنــم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:30 توسط ♥♥ ♣ رویین تنها ♥♥ ♣| |